
Codziennie do rodziny utworów na Spotify dołączają dziesiątki tysięcy nowych. Wybicie się pośród nich nie jest łatwe. Bez znajomości mechanizmów Spotify, a także bez zwrócenia się do opiekunów playlist edytorskich, promocja w Spotify może nie przynieść upragnionych efektów. Zadbaj o swoje miejsce w topowych listach jeszcze przed dodaniem utworów na platformę? Jak znaleźć się na playlistach Spotify?
Jak znaleźć się na playlistach Spotify?
Samodzielnie dodawanie utworów do Spotify jest możliwe, ale jeśli nie znasz się na tym, jak powinny wyglądać opisy, jak przykuwać uwagę odbiorców itd. może lepiej zleć to zadanie specjalistom pracującym w dystrybutorach treści cyfrowych. Nie obawiaj się, że w internecie nie znajdziesz odbiorców – znajdziesz ich tu szybciej niż w świecie rzeczywistym. Dlatego promocja w Spotify to coś, na czym nie warto oszczędzać. Rób wszystko, by znaleźć się na playlistach edytorskich. Jak to zrobić? Skontaktuj się z pracownikami agregatora muzyki.
Za playlistami stoją ludzie
Jeśli nadal nie wiesz, jak znaleźć się na playlistach Spotify, to przypomnij sobie o jednym – za nimi zawsze stoją ludzie. Czy łatwo się z nimi skontaktować? Z poziomu osoby z zewnątrz tego świata może to być utrudnione. Dystrybutorzy muzyki mają sieć kontaktów, dzięki którym szanse na pojawienie się twojej muzyki na playlistach, do których była zgłoszona, jest jak najbardziej możliwe. To pierwszy krok do promocji w Spotify. Pierwszy i najważniejszy.